انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


در پانل کنفرانس بین المللی مدیریت بررسی شد:

جایگاه صنعت پخش در مدیریت توسعه پایدار و ارزش آفرینی در نظام اقتصادی کشور


هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت با شعار «توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین» 8 الی 10 آذرماه 1400 در دانشگاه‌علامه‌طباطبایی برگزار شد.


هجدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت با شعار «توسعه و پایداری در عصر تحولات بنیادین» 8 الی 10 آذرماه 1400 در دانشگاه‌علامه‌طباطبایی برگزار شد.

روز نخست کنفرانس با حضور و سخنرانی دکتر غلامحسین رحیمی، معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالله معتمدی سرپرست دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر حمید خداداد حسینی،رئیس انجمن علمی مدیریت ایران، دکتر لعیا الفت، رئیس کنفرانس، دکتر ابوالفضل کزازی دبیر علمی کنفرانس و جمعی از استادان، پژوهشگران و دانشجویان به صورت حضوری و مجازی در سالن اجتماعات دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی افتتاح شد.

دومین روز از کنفرانس (9آذر) به موضوع بازاریابی و توزیع اختصاص داشت که اساتیدی همچون دکتر زهره دهدشتی شاهرخ، دکتر احمد روستا، علی صانعی، دکتر آذر کفاش پور به سخنرانی پرداختند. موضوع آسیب شناسی مدیریت زنجیریه تامین دارو و راهکارهای بهبود آن توسط دکتر وحید نصحی فر ارائه شد.

در پانل اصلی این کنفرانس با موضوع جایگاه صنعت پخش در مدیریت توسعه پایدار و ارزش آفرینی در نظام اقتصادی کشور با حضور دکتر زهره دهدشتی شاهرخ عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

دکتر سهراب کارگر رئیس هیات مدیره انجمن، دکتر ابراهیم‌هاشمی و دکتر محمدرضا مرادی عضو هیات مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران، مهندس حمید محله‌ای معاون دفتر خدمات بازرگانی وزارت صمت، دکتر علیرضا رستمی رئیس اداره امور داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش سازمان غذا و دارو سخنرانی داشتند و به گفت و گو راجع به موضوعات پیش روی شرکتهای صنعت پخش پرداختند. همچنین در پابان پانل در بخش پرسش و پاسخ، در مورد سوالات و مسائل مطرح شده توسط مدعوین نظرات خود را اعلام نمودند.

در پایان روز دوم دکتر محسن عبدالله زاده مدیرعامل شرکت بهستان پخش و دکتر محمود محمدیان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبائی و مدرس بازاریابی و تبلیغات با موضوع "فروش و مارکتینگ در صنعت پخش" سخنرانی داشتند.

مشروح گزارش پنل در وبسایت و فصلنامه انجمن ملی صنعت پخش منتشر خواهد شد.