انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


نشست مشترک در سطح هیأت مدیره انجمن ملی شرکت‌های صنعت پخش ایران با انجمن شرکت‌های پخش دارویی و مکمل‌های انسانی


پس از مدتها صبر بالاخره نشست هیأت مدیره انجمن ملی شرکت‌های صنعت پخش ایران با انجمن شرکت‌های پخش دارویی و مکمل‌های انسانی با هدف افزایش سطح تعاملات و از بین رفتن فاصله بوجود آمده برگزار گردید.


 

پس از مدتها صبر بالاخره نشست هیأت مدیره انجمن ملی شرکت‌های صنعت پخش ایران با انجمن شرکت‌های پخش دارویی و مکمل‌های انسانی با هدف افزایش سطح تعاملات و از بین رفتن فاصله بوجود آمده برگزار گردید. در این جلسه مهندس شیروانی دبیر کل انجمن ملی صنعت پخش ضمن تشکر از حضور کلیه افراد، ابراز خرسندی خود از برگزاری این نشست اعلام نمودند و اشاره‌ای به عملکرد موفق صنعت پخش در جلسه مشترک با مدیران وزارت صمت و سازمان غذا و دارو در هفته گذشته داشتند.

در ادامه جلسه دکتر سهراب کارگر، رئیس هیأت مدیره انجمن ملی شرکت‌های صنعت پخش ایران نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور هیأت مدیره انجمن دارویی و مکمل‌های انسانی، توضیحاتی در خصوص سناریو‌های پیش‌بینی شده در انجمن ملی در راستای افزایش سطح تعاملات فی مابین بیان نمودند. در ادامه مهندس مصطفی خدایی نیز با تاکید بر آیه وا عتصموا بحبل ا... و اذعان داشتند که انشاا... طوری برنامه‌ریزی و عمل نمائیم که با ایجاد اتحاد، با اقتدار بیشتری بین ارکان حکومتی ظاهر شویم و به‌طبع آن نیز قطعا بهره‌مندی بیشتری نصیب صنعت پخش خواهد بود.

دکتر عبداله‌زاده دبیر و عضو هیأت مدیره انجمن شرکت‌های پخش دارو و مکمل‌های انسانی ایران نیز ضمن تشکر از برگزاری این نشست از آمادگی خود و انجمن جهت رسیدن به یک روال مناسب در سطح تعاملات فی مابین تاکید داشتند همچنین از صبوری و بردباری اعضاء هیأت مدیره انجمن دارویی و مکمل‌های انسانی در این مدت نیز تشکر و قدردانی نمودند و تاکید بر تخصصی بودن فعالیت‌های انجمن ملی داشتند.

دکتر زجاجی عضو هیأت مدیره انجمن شرکت‌های پخش دارو و مکمل‌های انسانی ایران نیز ضمن تاکید به اهمیت در کنار هم بودن اشاره‌ای به سناریو‌های صحبت شده در سطح انجمن پرداختند و ایشان تأکید داشتند متاسفانه عدم انسجام این حوزه باعث شادی برخی افرادی که جزو این خانواده نیستند شده است.

دکتر‌هاشمی عضو هیأت مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران و رئیس هیأت مدیره انجمن شرکت‌های پخش دارو و مکمل‌های انسانی نیز اشاره ای به سابقه اضافه شدن شرکت‌های دارویی در سنوات گذشته به انجمن ملی داشتند و عنوان نمودند با توجه به اینکه سرفصل‌های مشترکی همچون مسائل مالی، حقوقی، لجستیکی داریم ولی در عمل فاصله زیادی بین رویه‌های شرکت‌های دارویی و غیر دارویی وجود دارد و ایشان تشکیل فدراسیون را از مهمترین سناریو‌هایی دانسته که می تواند به حل موضوع کمک کند.

مهندس تقی پوریان عضو هیأت مدیره و خزانه دار انجمن ملی صنعت پخش ایران ضمن اشاره به تکلیفی که به عنوان اعضای هیأت مدیره به هر عضو سپرده شده است، عنوان نمودند دغدغه اعضای هیأت مدیره، پرداختن به موضوعات و دغدغه‌های اعضای انجمن می باشد و ابراز امیدواری نمودند که با این اتحاد و همدلی قطعا از تجربیات تمام دوستان بهره‌مند خواهیم شد و ایشان نیز با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری مجامع، بر تشکیل کارگروه مشترک تاکید نمودند.

دکتر مرادی عضو هیأت مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست که بعد از مدت‌ها برگزار شده بود، در ابتدا خوشحالی خود از مصون ماندن خانواده صنعت پخش و اعضای هر دو هیأت مدیره از ویروس کرونا را ابراز نمودند و با تاکید بر کار گروهی، امیدواری خود را از وحدت و یکی شدن دو تشکل را عنوان نمودند و گذشت را از مهمترین مسائل این همدلی دانستند.

در ادامه آقایان شفاهی و فتاحیان نیز از اعضای هیأت مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، تشکیل کارگروه مشترک را اولین گام به سمت رسیدن به هدف اصلی که همان اتحاد است، عنوان نمودند.

در نهایت با تشکیل کارگروه متشکل از نمایندگان انجمن ملی شرکت‌های صنعت پخش ایران شامل آقایان کارگر، تقی پوریان و شیروانی و نمایندگان انجمن شرکت‌های پخش دارو و مکمل‌های انسانی، آقایان تهرانی، عربیان و زارعی مقرر گردید هماهنگی‌های مربوطه جهت رسیدن به یک روش مشخص و شفاف به اطلاع کلیه اعضاء قبل از برگزاری مجمع برسد. همچنین مقرر گردید تا زمان تعیین و تکلیف موضوعات فوق، از ایجاد شعب در استان‌ها جلوگیری بعمل آید.