انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


مصاحبه با دکتر سهراب کارگر رئیس هیات مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران



دکتر سهراب کارگر رئیس هیات مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران، با بیان این موضوع که به دنبال اهداف بزرگی در صنعت پخش هستیم،‌ گفت: انجمن صنعت پخش ایران در حال حاضر، با بیش از2200 عضو در کل کشور که شامل 1500 شرکت حقوقی و بیش از 700 شعب شرکت های پخش سراسری ، مشغول به فعالیت می باشد.


وی با بیان اینکه در این بیش از 20 سال که مشغول به کار بودیم، خوشبختانه توانستیم نقش بسزایی در زنجیره عرضه داشته باشیم ادامه داد: توجه داشته باشید، به هر حال صنعت پخش، صنعتی است که در همه ی زنجیره نقش دارد.
دکتر کارگر با اشاره به اینکه صنعت پخش سهم به سزایی در اقتصاد کشور دارد و باید بیش از پیش به این صنعت نگاه ویژه داشت، افزود : از سوی دیگر، وقتی نقش این صنعت را در GDP نگاه می کنیم؛ صنعت پخش، بیش از 8 درصد GDP  را به خود اختصاص داده است و این موضوع برای کمتر صنعتی در کشور رقم میخورد. به همین دلیل می توان صنعت پخش را به عنوان یکی از بزرگترین صنایع در کشور دانست که نقش بی بدیلی در ایران دارد و باید به دنبال حفظ، گسترش و پیشرفت این صنعت باشیم.  
رئیس هیات مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران در ادامه اظهار کرد: شناخت گلوگاه ها و روش های نوین، بسیار به ما کمک می کند که موشکافانه به مشکلات، چالش ها و رفع موانع این صنعت اندیشیده و بهترین راه های ممکن را برای پیشبرد اهداف این صنعت در نظر بگیریم.
وی با بیان اینکه با شناخت گلوگاه ها و روش های نوین، با سرعت بیشتری به رفع مشکلات خواهیم پرداخت اضافه کرد: بدیهی است با شناخت گلوگاه های اجرایی، حرکت بهتری به سوی آینده بهتر خواهیم داشت.