انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


چهاردهمین جلسه هیات مدیره سال 1402



چهاردهمین جلسه هیات مدیره سال 1402 با حضور اعضا تشکیل شد.

گزارش فعالیت های انجمن در سازمان حمایت در خصوص اصلاح آیین نامه و افزایش مارژین های پخش، اجرایی شدن نمایشگاه و کنفرانس صنعت پخش در اردیبهشت 1403، اهم موضوعاتی بود که در بخش اول جلسه راجع به آن صحبت شد.

در ادامه مقرر گردید؛

  • کلیه مصوبات هیات مدیره که اقدامی در خصوص آن صورت نگرفته و یا به نتیجه گیری منجر نشده است، تهیه و در جلسه بعد گزارش شود.
  • همچنین مقرر گردید؛ ضیافت شام 3 بهمن ماه، به ضیافت افطار در فروردین ماه که همزمان با دیدار نوروزی نیز می باشد، تغییر کند و دبیرخانه انجمن نسبت به تهیه نامه تیپ برای دعوت مدعوین خاص اقدام نموده و در اختیار بزرگواران قرار دهد.
  • صحبت های مفصلی در خصوص فعالیت قابل تحسین کمیته تحقیق و توسعه در خصوص بازنگری سند استراتژیک صورت پذیرفت و مقرر گردید؛ در اولین اقدام در یک جامعه آماری 20 تا 30 نفره، نظرات خبرگان این صنعت در قالب انتظارات از انجمن و موضوعات مورد نیاز سند استراتژیک صورت پذیرد.
  • مقرر گردید؛ اعضای محترم هیات مدیره تا حد امکان در جلسات کمیته تحقیق و توسعه خصوصا جلسات مربوط به بازنگری سند استراتژیک حضور بهم رسانند.

در انتها هیات مدیره از حضور میهمانان محترم به نمایندگی از کمیته تحقیق و توسعه، خانم ها رضایی و مهرزاد و آقایان مروج و کمان قد تشکر و قدردانی نمود.