انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن ملی شرکت‌های صنعت پخش ایران


 مجمع عادی به طور فوق العاده انجمن ملی شرکت های صنعت پخش ایران (نوبت دوم) با حضور اعضای هیات مدیره، نمایندگانی از اتاق بازرگانی ایران، روسا و دبیران شعب و نمایندگانی از شرکت های پخش سراسر کشور برگزار شد.


 مجمع عادی به طور فوق العاده انجمن ملی شرکت های صنعت پخش ایران (نوبت دوم) با حضور اعضای هیات مدیره، نمایندگانی از اتاق بازرگانی ایران، روسا و دبیران شعب و نمایندگانی از شرکت های پخش سراسر کشور در محل سالن آمفی تئاتر آکادمی فوتبال هتل المپیک برگزار شد و پس از تصویب صورت‌های مالی سال ۱۳۹۸، بازرس قانونی انجمن برای سال 99  و تاسیس شرکت تعاونی صنعت پخش، توسط اعضا به رای گذاشته شد که بازرس قانونی تعیین و تصمیم به تشکیل شرکت تعاونی گرفته شد.

گزارش عملکرد و صورت های مالی توسط رئیس هیات مدیره انجمن قرائت شد و بر اساس این گزارش، استماع گزارش هیأت‌مدیره و بازرس قانونی، بررسی و تصویب صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند 1398، انتخاب بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 1399 از موارد دستور جلسه ذکر شده بود که طبق مقررات اساسنامه برگزار شد.

دکتر سهراب کارگر در این جلسه ضمن خوش آمد گویی به حضار و مدیران محترم شرکت ها و تشکر از اعضای هیات مدیره و دبیر کل انجمن و کارکنان دبیرخانه انجمن که همگی در ایام شیوع ویروس کرونا با صلابت و سخت‌کوشی در صحنه کسب و کار حضور داشتند و به نحو شایسته‌ای به ارائه خدمات پرداختند، تشکر و قدردانی کرد و سال 98 را سال سختی دانست و گفت: طی این مدت مشکلات اقتصادی و بلایای طبیعی و بیماری کرونا، سال 98 را سالی پرتلاش و رو به جلو عنوان کرد و گفت: انجمن ملی شرکت های صنعت پخش توانست طی سال 98 و در سال جاری، نقش خود را به درستی ایفا کند و این مدیون تلاش همه اعضا، همکاران در مجموعه است.

رئیس هیات مدیره انجمن، ضمن ارائه خلاصه‌ای از عملکرد هیات‌مدیره انجمن در سال 98؛ شفافیت مالی را ازنکات مثبت اعلام کرد و افزود: در حوزه ارتباط با نهاد های حاکمیتی و ارزیابی مشکلات اعضا از روش های مختلف مانند کمیته ها انجمن عملکرد قابل دفاعی داشته است. همچنین دبیرخانه انجمن در همه بخش‌ها از جمله فناوری اطلاعات و مدیریت سامانه ها و روابط عمومی و ارتباط با شعب و شرکت های دارویی و تسویه داروخانه ها  عملکرد خوبی داشته است.

دکتر کارگر توسعه فعالیت های حوزه شعب و شرکت های استان‌های مختلف را در دستور کار قرار داد و افزود: با تقویت شعب استانی می توان اقدامات موثری  در توسعه شرکت های عضو انجمن و همچنین رفع موانع پیش روی شرکت ها انجام داد. همچنین در برنامه ریزی این حوزه راه اندازی  پنج شعبه جدید نیز در دستور کار انجمن در سال 99-1400 قرار گرفت.

 در ادامه جلسه بازرس قانونی انجمن دکتر حمید ترکاشوند، صورت‌های مالی مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفند 1398 را قرائت کرد و پس از ایشان دکتر کارگر با اعلام اسامی نفرات کاندیدای انتخابات بازرس را اعلام کرد.

دکتر کارگر در ادامه این مجمع پس از معرفی آقای سید محمد رزمگیر و آقای مانی احراری، هر یک از کاندیداها به ارائه سابقه و ذکر توانمندی‌های خودشان پرداختند و جایگاه بازرس قانونی انجمن به رای گذاشته شد و از آقای سید محمد رزمگیر که در حال حاضر معاونت مالی و اقتصادی شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه را به عهده دارد از بین 33 رای حضار 17 رای را به خود اختصاص داد و بازرس قانونی انجمن شد.

گفتنی است مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده انجمن در ساعت 9 صبح روز یک‌شنبه 27 مهرماه آغاز شد و در ساعت 12 ظهر به پایان رسید.