انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


پیش به‌سوی برگزاری یک همایش سنگین با سویه‌های سازنده و کارآ در صنعت پخش کشور



دکتر سهراب کارگر ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به نمایندگان رسانه‌ها گفت:

ما با برپایی ششمین همایش و نمایشگاه درصدد هستیم تا نهادهای اثرگذار را به‌هم نزدیک‌تر کنیم و با افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها را رقم بزنیم و "دارک‌مارکت" (بازارهای ناشناخته) را بشناسیم و بر مجهولات این عرصه نور بتابانیم.

ما سال گذشته و در پنجمین همایش انجمن، واقعا دستاوردهایی خوب داشتیم و گام‌هایی بلند در برنامه سه ساله‌ای که نوشته و تدوین شده و ادامه دارد، برداشتیم.

ما ۲۵۰۰ عضویت در انجمن‌مان از همه صنایع داریم و قریب به ۱۳۰ هزار نفر شاغل؛ و اکنون مجموعا نزدیک به ۷۵ تا ۸۰ درصد صنایع کشور را پوشش می‌دهیم و برای به‌دست دادن تعریفی از عظمت کار، باید به نقش بیش از ۹ درصدی این صنعت در GDP کشور اشاره کنم و نگاه کنیم.

ما کماکان می‌کوشیم تمامی صنایع را با خود همراه کنیم تا توانمندی‌های کلان کشور را بهتر و بیش‌تر از قبل به منصه ظهور برسانیم و به معرض دید و تماشا بگذاریم. 

در همایش ششم، چهار هلدینگ بزرگ دارویی و غذایی کشور هم ما را همراهی می‌کنند.

درصدد هستیم هاب NGO توزیع و فروش منطقه‌ای ایجاد کنیم و اکنون با تاجران دو کشور عمان و ترکیه به توافقاتی رسیده‌ایم، هرچند دایره این کشورها وسیع‌تر است و به ۱۲ همسایه همجوار و منطقه اوراسیا با یک جمعیت ۱۹۰ میلیون نفری هم می‌رسد و قطعا با انعقاد تفاهم‌نامه‌‎ها، شعاعی وسیع‌تر به نمایش توانمندی‌ها و فعالیت‌های خارجی صنایع ایران خواهیم داد.