انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


پیام تبریک سال نو از سوی دکتر سهراب کارگر رئیس هیات مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران


نوروز و نو زایش طبیعت از کهن آیین‌های این دیار دیرین است که  دل‌ها و جان‌های آدمیان را با شمیم و نسیم خوشش می‌نوازد. گذری است برای گذشتن از کهنه‌گی به نو شدن از کینه و نا شکیبایی به صلح و دوستی.


 

به نام خدواند شعر و سخن      نخستین سخن در همه انجمن

نوروز و نو زایش طبیعت از کهن آیین‌های این دیار دیرین است که  دل‌ها و جان‌های آدمیان را با شمیم و نسیم خوشش می‌نوازد. گذری است برای گذشتن از کهنه‌گی به نو شدن از کینه و نا شکیبایی به صلح و دوستی. نوروز نقطه عزیمت برای ورود به دنیایی عاری از نادرستی و نا راستی و آغازی است بر تمام پایان‌ها.

سالی که سپری نموده‌ایم گذشته از تمام مشکلات، محدودیت‌های اقتصادی، تحریم‌ها و موانع کسب و کار، بشدت متاثر از  ویروس کرونا بوده و بر کلیه فرایند‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نیز تاثیر گذاشته است. این امر موجب گردید که از روزهای ابتدایی سال گذشته جنگ برای زندگی کردن و زنده ماندن هدف اصلی همه مردم دنیا قرار گرفت و مردم دنیا دست در دست هم جهت تولید واکسن، تغییر روش زندگی و تلاش برای روزهای بهتر با همدیگر شرایط جدیدی را تجربه نمودند.

در این کارزار، آنچه که مسلم است شرکتهای پخش و بخصوص پرسنل خدوم آن در لحظه لحظه‌ی آن روزهای سخت، دوش تا دوش هموطنان شاغل در کادر درمان، تولیدکنندگان مواد غذایی، دارویی، شوینده‌ها، ماسک و کلیه فعالان نظام توزیع با تمام توان در حال تلاش برای خدمت رسانی به هموطنان بودند و همانند سایر اقشار جامعه در این را نیز عزیرانی را از دست داده‌اند که جا دارد در ایام نو شدن طبعیت، یادی از رفیقان سفر کرده بنمائیم. هر چند به عقیده اینجانب تلاش این عزیران که در صف مقدم مواجه با بیماری کرونا بوده‌اند آنگونه که باید و شاید دیده نشده است.

نکته مهم در عملکرد سال 1399 صنعت پخش این بوده است که در سالی که گذشت تلاش کردیم سطح خدمات ارائه شده را نه تنها حفظ نمائیم، بلکه رشد و توسعه نیز بدهیم و خوشبختانه با وجود همه چالش‌ها، کمبود‌ها و عدم تامین‌ها، توانستیم کالا را در قفسه‌های سطح عرضه در حد قابل قبول تامین نمائیم و سطح دسترسی مردم عزیز را جهت کلیه کالاهای مصرفی ( اعم از غذایی، بهداشتی، داروئی و...) در حد قابل قبولی حفظ و توسعه دهیم.


فعالان صنعت پخش، همچون کلیه هموطنان عزیزمان، امسال نیز همچون نوروز سال قبل در جمع‌های کوچک خانواده، سفره باصفای نوروز را گستراندند و مثل هر سال آن را به قرآن کریم متبرک نمودند و به دیوان حافظ و آینه و هفت‌سین آراسته و به توکل به خدای متعادل به استقبال سال جدید رفته‌اند.

ما در انجمن ملی صنعت پخش ایران، دعاگوی همه دست اندرکاران، بزرگان، عزیزان و دوستان در خانواده بزرگ صنعت پخش هستیم. اینجانب به نمایندگی از دوستان بزرگورام در "هیئت مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران" این عید باستانی نوروز و سال جدید را به تمامی هموطنان عزیزم، تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند، برای کشورم و تک تک عزیزان، تندرستی، شادکامی، حال نیکو و توفیقات روزافزون خواستارم.

یادمان  باشد که زیبایی‌های کوچک را دوست بداریم حتی اگر در میان زشتی‌های بزرگ باشند
یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم آن گونه که هستند، نه آن گونه که می خواهیم باشند
یادمان باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگریم
که ما اگر خود را با خویشتن آشتی ندهیم هیچ شخصی نیز نمی‌تواند اینگونه باشد.
یادمان  باشد که خودمان با خودمان مهربان باشیم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

 

سهراب کارگر

ریس هیات مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران