انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


اهمیت راهبردی شرکت‌های پخش در تأمین نیازهای اساسی کشور



دکتر نظر زاده، مدیر کل دفتر خدمات آماد و توزیع وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد:

 

شرکت‌های پخش، به‌عنوان یکی از ارکان حیاتی زنجیره تأمین کالا در کشور، اهمیت این بخش تا حدی است که در صورت توقف فعالیت آن‌ها حتی برای مدت کوتاه، کشور با چالش‌های جدی در تأمین کالاهای اساسی روبه‌رو خواهد شد.

 

این موضوع یادآور آن است که هرگونه بی‌توجهی به بخش پخش می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد و لزوم نگاه ویژه سیاست‌گذاران به این حوزه را دوچندان می‌کند.

روابط عمومی انجمن ملی صنعت پخش ایران