انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


وزیر صمت: بخشنامه‌های روان ساز حوزه تولید صادر می‌شود


وزیر صمت : محور اول مربوط به خود وزارت صمت و اقداماتی است که می‌تواند در راستای حمایت از تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها انجام دهد که در این راستا بخشنامه‌های روان ساز در حوزه تولید در حال صادر شدن است تا شرایط برای فعالیت تولیدکنندگان و سرمایه‌گذا


وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برنامه‌های وزارت صمت در سال حمایت از تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها گفت: از روز اول فروردین بسته پیشنهادی خود را در سه محور دنبال کردیم. به گزارش «شاتا»، علیرضا رزم‌حسینی اضافه کرد: محور اول مربوط به خود وزارت صمت و اقداماتی است که می‌تواند در راستای حمایت از تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها انجام دهد که در این راستا بخشنامه‌های روان ساز در حوزه تولید در حال صادر شدن است تا شرایط برای فعالیت تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران آسان شود.

رزم‌حسینی اظهار کرد: در محور دوم قوانین مزاحم و مخل تولید احصا، به کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی ارسال شده است و محور سوم درخصوص هم‌افزایی دستگاه‌های موثر در امر تولید است که در این راستا اقدامات لازم را در هیات دولت انجام خواهیم داد.

وی همچنین با اشاره به دیگر برنامه‌های وزارت صمت گفت: روان‌سازی صادرات در حال انجام است، صادرکنندگان مجاهدان اقتصادی هستند و صادرات کشور با این روان‌سازی روز به روز در حال بهبود است.