انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


برند محبوب با رأی مصرف کنندگان


نظرسنجی مردمی برند محبوب مصرف کنندگان سال 1400 با شعار «برند محبوب من، انتخاب با شماست» در حال برگزاری است.


در سالی که آغاز آن با حمایت از برند‌های ایرانی همراه شده، تقویت و تعیین جایگاه تولیدکنندگان کالا و ارائه دهندگان خدمات بسیار اهمیت دارد. نباید مصرف‌کننده ایرانی با خرید کالا یا خدماتی که کیفیت مطلوب ندارند متضرر شود. اصل همان است که بوده، یعنی با خرید و استفاده از کالای باکیفیت ایرانی از برند‌های ایرانی حمایت کنیم.

برای اجرای این اصل باید عیار فعالان کسب و کار که با تلاش سالیان و زحمت بسیار توانسته‌اند نظر مصرف‌کننده را جلب کرده و خوشنام و مشهور شده‌اند را شناخت تا با حمایت از این نام‌های اصیل و محبوب ایرانی به وظیفه‌مان به عنوان یک ایرانی عمل کرده و ما نیز با حمایت از آنها، قدردان تلاش‌های ارزشمند آن‌ها باشیم. برندهایی که توان خود را در تولید کالا‌های با کیفیت قابل رقابت با برند‌های بین‌المللی گذاشته‌اند و توانسته‌اند نظر مصرف‌کنندگان را نیز جلب نمایند.

اما این عیار را باید از کجا شناخت؟

یکی از راه‌های شناخت عیار برندها، تجمیع و به اشتراک‌گذاری نظرات تک‌تک مصرف‌کنندگان ایرانی از تجربیات خرید و مصرف کالا‌ها و خدماتی است که روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنند. در واقع با تجمیع نظرات مشتریان یک برند می‌توان به جمع بندی مناسبی از وضعیت و جایگاه آن برند در ذهن مصرف‌کنندگان دست یافت و وقتی این جمع بندی در مقایسه با بقیه برند‌های حاضر در بازار قرار بگیرد، می‌توان جایگاه هر برند را در بازار تعیین کرد. این جایگاه که از جمع نظرات مصرف‌کنندگان ایجاد می‌شود چنان معتبر و قدرتمند است که با اطمینان می‌توان آن را مبنای خرید‌های آتی قرار داد و اینجاست که عیار هر برندی را می‌توان شناخت.

نظرسنجی ملی برند محبوب مصرف‌کنندگان در هشتمین سال برگزاری، قصد دارد تا با همراهی ارزشمند شما ایرانیان، بار دیگر با تجمیع نظرات مصرف‌کنندگان در رابطه با برند‌های حاضر در بازار، به تعیین عیار برند‌های ایرانی در سال ۱۴۰۰ بپردازد تا بتواند مبنایی را برای خرید‌های مناسب فراهم آورد.

در نهایت آنچه مهم است حضور پررنگ همه ما ایرانیان در این نظرسنجی مردمی است تا با ثبت نظر و به اشتراک‌گذاری نظرات‌مان، به دیگران در انتخاب درست و خرید مناسب نیز کمک کنیم تا هم نظر مصرف‌کنندگان در اعتباربخشی به برند‌ها در نظر گرفته شود و هم اینکه از برند‌های خوشنام و عیار بالای ایرانی حمایت شود.

شما هم می‌توانید از طریق لینک‌های زیر در این نظرسنجی مردمی شرکت کنید و ضمن به اشتراک‌گذاری نظرات خود، در قرعه کشی ۵۰ جایزه ۵ میلیون ریالی و ۱۴۶ جایزه ارزشمند اشتراک‌گذاری و معرفی به دوستان بهره‌مند شوید.

آدرس سایت: www.irantopbrands.org

دانلود اپلیکیشن: www.irantopbrands.org/topbrands.apk

ربات تلگرام: t.me/irantopbrandsbot?start=inv_۱۴۳۱۴۰۱۷۷