انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


دعوت از مدیران عامل شرکتهای پخش عضو انجمن برای اعلام کاندیداتوری در هیات مدیره


به استحضار مدیران محترم عامل شرکت‌های عضو انجمن ملی صنعت پخش ایران می‌رساند، با توجه به تغییرات ساختاری در انجمن و تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده و تصویب اساسنامه جدید نتیجه‌گیری شد که ساختار انجمن ملی متشکل از اعضای انجمن‌های تخصصی و انجمن‌های استانی


به استحضار مدیران محترم عامل شرکت‌های عضو انجمن ملی صنعت پخش ایران می‌رساند، با توجه به تغییرات ساختاری در انجمن و تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده و تصویب اساسنامه جدید نتیجه‌گیری به این شرح می باشد که ساختار انجمن ملی متشکل از اعضای انجمن‌های تخصصی و انجمن‌های استانی باشد.

بر همین اساس برای 2 انجمن تخصصی FMCG و انجمن پخش دارو و مکمل انسانی، موافقت‌های اصولی مربوط از اتاق بازرگانی ایران اخذ گردیده است.

از آنجا که انجمن شرکتهای پخش FMCG باید فعالیت خود را هر چه سریعتر آغاز نماید، از متقاضیان حضور در هیئت مدیره این انجمن خواهشمند است، آمادگی خود جهت حضور در هیئت مدیره مذکور را هرچه سریعتر به دبیرخانه انجمن اعلام نمایند.

با توجه به اینکه کلیه اعضاء غیر دارویی به صورت سیستمی در عضویت انجمن مذکور در خواهند آمد بدیهی است برگزاری هر چه سریع‌تر مجمع انجمن FMCG و انجمن پخش دارو و مکمل انسانی، زمینه‌ساز برگزاری مجمع انجمن ملی صنعت پخش ایران می‌باشد که در آن ترکیب جدید اعضا هیئت مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران مشخص خواهد شد.

الزامات عضویت در هیات مدیره انجمن:

  1. عضویت حقوقی شرکت مربوطه در انجمن شرکتهای صنعت پخش ایران
  2. عدم بدهی به انجمن (حق عضویت)
  3. دارا بودن کارت بازرگانی حقیقی و یا حقوقی معتبر
  4. دارا بودن سمت مدیر عاملی یا عضویت هیات مدیره شرکتهای پخش سراسری، منطقه‌ای و یا استانی (تهران)
  5. دارا بودن حداقل سه سال سابقه مدیریت در صنعت پخش.

متقاضیان لطفا درخواست‌های خود را به دبیرخانه انجمن از طریق فکس 44009810 ارسال نمایند و جهت هماهنگی یا هرگونه سوال میتوانند با دبیرخانه انجمن با شماره 44009809  داخلی 104 و یا 109 تماس حاصل فرمایند.