انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


هفته ناجا گرامی باد


هفته گرامیداشت ناجا فرصتی برای تقدیر از تلاشگران نظم و امنیت است. به حق نامگذاری یک روز یا یک هفته در تقویم کشورمان که از امروز 17 مهرماه به مدت یک هفته بنام عزیزان نیروی انتظامی ناچیز بوده و...


هفته گرامیداشت ناجا فرصتی برای تقدیر از تلاشگران نظم و امنیت است. به حق نامگذاری یک روز یا یک هفته در تقویم کشورمان که از امروز 17 مهرماه به مدت یک هفته بنام عزیزان نیروی انتظامی ناچیز بوده و زمان اندکی برای تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی و پلیس راهور محسوب می‌شود.

بی شک زحمات این عزیزان در دیدگاه مردم عزیز و در راس همه، خدای تبارک و تعالی به عنوان برگ زرین در کارنامه خدمتی و نامه اعمال شان ثبت خواهد شد.

شعار روز آغاز این هفته که "پلیس هوشمند، امنیت پایدار" است، زمان اندک و مغتنمی برای تقدیر از تلاشگران نظم و امنیت کشور می‌باشد و بهانه‌ای است تا از رشادت‌ها و تلاش‌های ایشان تشکر ویژه گردد.

اینجانب به نوبه خود از اقدامات شایسته پلیس به ویژه پلیس راهور که در برقراری نظم و تسهیل تردد شهری، برون شهری و کلان شهرها بخصوص در حوزه حمل و نقل کالا زحمات قابل توجه‌ای داشته‌‌ است کمال تشکر را دارم و توفیقات روز افزون و سلامتی آنان را از درگاه خداوند منان آرزو می‌نمایم.
 

دکتر سهراب کارگر

رئیس هیات مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران