انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران


انتخابات هیئت مدیره و بازرس انجمن شرکت های صنعت پخش ایران شعبه استان چهارمحال و بختیاری


انتخابات هیات مدیره و بازرس انجمن شرکت های صنعت پخش ایران شعبه استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای این انجمن در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی استان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری، در این مجمع عمومی دبیر کل اتاق بازرگانی در اهمیت انجمن پخش گفت: صنعت پخش یکی از اهر‏م ‏های پر قدرت در ایجاد رقابت بین واحدهای تولیدی، بهبود کیفیت و مهم ‏تر از آن تعدیل و ثبات قیمتی بازار، در شرایط مختلف است.

سید جلیل رضوی نکاتی از نحوه همکاری اتاق بازرگانی با انجمن ها را بیان نمود و افزود: تشکل‌های اقتصادی نقش پررنگی در بهبود شرایط تولید و اشتغال آفرینی دارند و بر همین اساس، ایجاد و تقویت تشکل‌های تخصصی از اولویت‌های کاری اتاق بازرگانی در این دوره اتاق بازرگانی استان است.

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی استان ضمن خوش آمد گویی گفت: در خصوص نکاتی که مطرح شد، توصیه می‌کنم از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی استان استفاده کنید تا بتوان بخشی از مسائل و مشکلات را تسهیل کرد. همان‌گونه که مطلع هستید اتاق بازرگانی به‌عنوان دبیر شورا گفتگوی دولت و بخش خصوصی و عضو اصلی در کارگروه رفع موانع تولید و ستاد تسهیل حضور دارد. پیشنهاد می‌کنم مصادیق و مشکلاتی که در حوزه های مختلف برای شرکت‎‌های صنعت پخش وجود دارد ارائه شود تا بتوانیم از ظرفیت قانونی اتاق استفاده کنیم و امیدواریم در کنار موضوعاتی که در شورای گفت‌وگو درحال پیگیری است، بتوانیم در اتاق مسائل را در حد توان برطرف کنیم.

احمد شیروانی دبیر کل انجمن شرکت های صنعت پخش ایران گفت: حدود ۹ درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را صنعت پخش به خود اختصاص می‌دهد که نشان‌دهنده اهمیت اقتصادی این صنعت است. صنعتی که رشد آن می‌تواند با تسهیل ارتباط تولیدکننده و مصرف‌کننده، زمینه جهش تولید را به شکل مطلوب‌تری فراهم کند.

در  این جلسه ۱۰ نفر  اعضای انجمن به عنوان کاندیدا برای عضویت در هیات مدیره سوابق خود را ارائه کردند و ۴ نفر نامزد بازرس انجمن شدند. دبیر کل انجمن پخش ایران، مدیر شعب انجمن پخش ایران و دبیر کل، دبیر کمیسیون ها و تشکل ها، مسئول صدور کارت از طرف اتاق بازرگانی استان به عنوان ناظر بر انتخابات نظارت داشتند.

انتخابات انجمن برای تعیین ۵ عضو اصلی هیات مدیره،۲ عضو علی البدل، یک نفر بازرس اصلی و یک نفر بازرس علی البدل برگزار شد.
در این انتخابات مسعود احمدی، ایمان عرب، رضا عرب، حسین علیرضایی و سمیه بهرامی خواه به عنوان اعضای اصلی و مسعود کریمی و مهدی کبیریان به عنوان اعضای علی البدل و نرگس حیدریان به عنوان بازرس اصلی و رسول سلیمانی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شد.

گفتنی است انجمن شرکت های صنعت پخش ایران از تشکل های عضو اتاق بازرگانی ایران است که دارای شعباتی در استان ها می باشد. این انجمن ششمین انجمن تشکیل شده در اتاق بازرگانی استان چهارمحال و بختیاری است.

روابط عمومی انجمن ملی صنعت پخش ایران